יום שני, 24 במאי 2010

מאתיים שבעים וחמש מילים על מדף בית הוצאה לאור:

צילום: דוד מיכאלי / אוניברסיטת ת''א / מאי 2010

מאתיים שבעים וחמש מילים על מדף בית הוצאה לאור:
הוצאת מדף קיימת 6 שנים. קצב הוצאת הספרים שלנו הוא בערך 2 כותרים לשנה, יש לנו 15 כותרים. רוב הספרים שלנו הם בעלי חיי מדף ארוכים בעיקר בתחומים של הגות ועיון והם מצטיינים ביכולת לחדש.
המפיץ שלנו הוא ליאור שרף. אנחנו אמורים להופיע בכל החנויות אבל נבלעים למדפים האחוריים ולמחסנים ועיקר המכירות שלנו הן לאנשים שמחפשים את הספרים מתוך ידיעה קודמת או המלצות. אנחנו לא משתתפים בירידי שבוע הספר בגלל עלויות הדוכן והזניית מחירים קשה. השנה יופיעו בדוכן של המפיץ רק הספרים "אני הוא זה" ו"טכנומיסטיקה".
דרישה של לקוחות בחנויות מסייעת לספרים להופיע.
אפשר להזמין טלפונית עם משלוח בדואר (כשבוע) דרך חנות "פראג" 1800773355
יחסי הציבור שלנו התבססו (התבוססו) קצת על קשרים אישיים ועל חשיפות בעיתונות ובטלוויזיה לקראת הוצאת כותר חדש. (אורי לוטן, עידו הרטוגזון וכו'). עם זאת לא ראינו שיש השפעה ממשית על המכירות.
ניצן מיכאלי הוא עורך ומתרגם סדרת ספרים של בארי לונג. (רובם מהדורה 2, ולקראת מהדורה 3). ספר חדש בסדרה על חינוך ילדים יצא לאור בחודשים הקרובים.
כותרים לקראת הדפסת מהדורה 2: "יש חדש במערב" של אורי לוטן, "כתבי המופת של הטאי צ'י צ'ואן" בעריכת דוד מיכאלי, "הערות זמניות על תנועה" של דוד מיכאלי,
כותרים לקראת הדפסת מהדורה 3: "זמן המדבר" של דוד מיכאלי, "רק הפחד מת" של בארי לונג - מתורגם וערוך מחדש, "מעשה האהבה" של בארי לונג.
ספרו של אבי מוריה "אמנויות סיניות פנימיות בראי התרבות" שאנו עובדים עליו הרבה זמן יראה אור השנה.
כותבים שספריהם הופיעו במדף: ניסארגדתה מהאראג', בארי לונג, אורי לוטן, עידו הרטוגזון, ססיל בלמונד, עמירם אורן, דוד מיכאלי.
ספרו של הגיאוגרף ד''ר עמירם אורן "השטחים המגוייסים" פותח את הסדרה האקדמית שלנו.
כתובת הסדרה של בארי לונג ברשת:
http://www.barrylong.co.il/
כתובת הבלוג לספרות ואמנות של מדף: http://catuv.blogspot.com/

אין תגובות: