David Michaeli Madonna 9
אל תשחק שח עם השטן
אַל תְּשַׂחֵק שַׁח עִם הַשָּׂטָן
הֵם אָמְרוּ לִי כְּשֶׁהָיִיתִי קָטָן
אֲנִי אָמַרְתִּי לָמָּה לֹא וְאוּלַי
הֵם אָמְרוּ לִי, מָה?
אַל תְּשַׂחֵק שַׁח עִם הַשָּׂטָן
שִׂחַקְתִּי שַׁח עִם הַשָּׂטָן
הוּא אָמַר לִי אֵשׁ חֻרְבָּן
אֲנִי אָמַרְתִּי אֲבָל, אֲבָל, אֲבָל,
הוּא אָמַר לִי, מָה?
הֲרֵי הִסְכַּמְתָּ לְשַׂחֵק אִתִּי
שִׂחַקְתִּי שַׁח עִם הַשָּׂטָן
מַלְכָּתִי וַאֲנִי נִשְׂרַפְנוּ עִם הַלּוּחַ
אֲנִי אָמַרְתִּי אֲבָל, אֲבָל, אֲבָל,
הוּא אָמַר לִי, מָה?
הֲרֵי הִסְכַּמְתָּ לְשַׂחֵק אִתִּי
שִׂחַקְתִּי שַׁח עִם הַשָּׂטָן
הוּא אָמַר לִי מֵת, מֵת, מֵת,
אֲנִי אָמַרְתִּי אֲבָל, אֲבָל, אֲבָל,
הוּא אָמַר לִי, מָה?
הֲרֵי הִסְכַּמְתָּ לְשַׂחֵק אִתִּי
Do not play chess with the Devil
"Do not play chess with the Devil,"
They
told me when I was small.
I
said, "Why not, and maybe?"
They
said to me, "What?"
"Don't
play chess with the Devil."
I
played chess with the Devil,
He
said to me, "Fire and doom."
I
said, "But, but, but..."
He
said to me, "Say what?"
"After
all, you agreed to play with me."
I
played chess with the Devil,
My
queen and I burned with the board.
I
said, "But, but, but..."
He
said to me, "Say what?"
"After
all, you agreed to play with me."
I
played chess with the Devil,
He
said to me, "Dead, dead, dead."
I
said, "But, but, but..."
He
said to me, "Say what?" "
After
all, you agreed to play with me."
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה