יום שלישי, 19 בינואר 2010

הילד אומר / שי גטריידה

david michaeli / tree #22 / tlv 1996

הילד אומר שקשה לו בסביבה רועשת
למה, אני שואל
איפה יש לך סביבה רועשת
בבית, הילד עונה
למה, כמה אתם
חמישה ושני הורים ביחד שבע
ואיפה עוד
בשכונה. לא. לא.
אני טיפש
הילד אומר

מרביצים לי בבית הילד אומר
מי מרביץ לך
אימא, אבא
איך
ככה על התחת
עם החגורה
דרך המכנסיים
ובלי מכנסיים
ואיך, זה כואב
בטח
מאוד מאוד כואב
בטח
מה אתה חושב

כואב לי, הילד אומר
באצבעות של הרגליים
אתה יודע מה זה
איפה, תחלוץ נעליים
יש לך פטריות, בגלל הנעלי-כדורגל
מתי החלפת גרביים בפעם האחרונה
אתה מתקלח בערב, לפני שאתה נכנס למיטה
תנעל לפעמים משהו אחר, נגיד סנדלים
יש לך
צריך לאוורר, לשטוף במים וסבון, ולייבש, למרוח משחה
יש לך
אתה יודע איפה קונים
זה יעבור

בוא ילד, טפס על העץ
איך, אני לא יכול
התקרב, עמוד כאן, עם הפנים לגזע
(קרא לשקט פנימה)
אמור בלב:
עץ, עץ, אני מבקש להתיידד איתך
עץ, עץ, הראה לי איך לטפס עליך
עץ, עץ, עשה לי מקום בין ענפיך

יופי ילד
גש עכשיו
נסה

אין תגובות: