יום שני, 27 בפברואר 2023

כלב מלחמה / דוד מיכאלי

 כלב מלחמה

 

קפיצי חלק יפה מוכן לכל דבר,

שיניים חשופות ומחשבה שטוחה, 

מובן לו כל דבר,

שוכב על המגש עם חברים אפיים,

אני בשר טרי עם קרום על העיניים.

אני בשר טרי עם קרום על העיניים 

רוצה לטרוף ולהשמיד.

אני קורבן עולה, שופך את הקרביים, 

נחשו אצלי עתיד.

שנים של התניה פינוק ועטיפת שומן כבדה

אני מוגן אני חזק אני רק ממלא תפקיד

כי אלה השנים של הבשר

וזה הזמן שהוא צועק ורץ

וזה הזמן לקחת את הגבר

ולעצב חייל פרש ורץ

ומובילים אותי ביד,

אני פועל לפי הריח,

רעב ויחם סימניי,

שנותיו של הבשר.

אני רוטט בועט שילחו אותי קדימה,

אתם המובילים יודעים לאן אגיע.

אתם קובעים לי את הדרך,

אני מכיר תודה.

אתם חסרי שיניים

אני עושה המלאכה.

אלו הן שנים טובות, שנים של פעולה,

סוף סוף נגמר בית ספר

ושם בקצה הדרך יש לוח מטרה.

אבל, זה בן דמותי מוטל לצד הדרך

ורק פניו חיות על המרקע

והפנים שלו אומרות לי, היי,

והפנים אומרות היי כלב מלחמה

כשאחרים אומרים לי היי תרוץ, תרוץ מהר

אנחנו באמת אומרים תודה

תודה רבה תרוץ תודה רבה

רק אל תפסיק לרוץ תודה

 

 


אין תגובות: