יום שני, 27 ביולי 2009

פראנויה - נגוע - מספרים באוזן - הרפת הביומטרית - פקס טוטליטאריקה - יעילות, כסף, ניצול - להיות מצורע מסומן

"...הויתור כל כך הגיוני, אבל אהה, אין ממנו דרך חזרה. "למה לא" מעביר באחת בן אדם מרגיש למצב של חומר לעיבוד. מחבר במערכת חברתית לפריט במערך כלכלי. מנפש חיה לנפש מתה. "אנחנו נדאג להם לרמת חיים גבוהה ביותר", מתכנן היזם הזריז, הפשיסט העסקי, את הרפת האנושית על תפוקתה, זמן המדף של האסיר או המטופל, מוצריה, מימונה הממשלתי, מיסויה ורווחיו. "אנחנו נדאג להם." להם ולא לו. כוונותיו כה טובות. עובדיו ושוטריו המבוהלים ממהות מעשיהם עצמם, למה לא?, שמשכורתם, כעובדי קבלן, בחוזה אישי, למה לא?, בני מזל שכמותם, משולמת להם בצורה סבירה, למה לא?, אוטמים את ליבם ועיניהם למה שמתרחש והופכים לנפשות מתות בעצמם, רימות על גוויית הסולידאריות. כך מנהלים לול זומבים רווחי על שוכניו ועובדיו. למה לא?..."
ביום שני כנראה יועלה להצבעה בכנסת חוק המאגר הביומטרי לקריאה שניה . חובה להתנגד לחוק הזה. לפי החוק - שאין מדינה בעולם שחקקה אותו - ישראל תקים מאגר מידע מרכזי ובו יהיו טביעות האצבע + צילום פנים + כל פרטי מרשם התושבים + פרטים רפואיים וכל מידע אחר שניתן לאסוף על כל תושב במדינה. גם שלכם ושל בני משפחותיכם.
סירבת לתת טביעת אצבע - שנה בכלא!
על פי פרופ' אלי ביהם העומד בראש המחלקה למדעי המחשב בטכניון הסיכוי שהמאגר ידלוף לכל מיני גורמים הוא ודאי. כמו שגם היום חלקים גדולים ממרשם התושבים של ישראל מסתובבים ברשת.
כל אחד יוכל לשתול עלינו פשע שלא ביצענו. כל אחד יכול לעשות עלינו תרגיל עוקץ, לעקוב אחרינו.
עובדי ציבור יעשו שימוש בפרטינו האישיים, אירגוני פשע יתפרו תיקים לאנשים, אירגוני טרור יאתרו בכירים במדינת ישראל כדי לנקום בהם.
זה יהיה הסוף של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית. זה יהיה סוף הפרטיות של כל אחד מאיתנו וסוף תחושת הביטחון שלנו כאזרחים. מרגע שיהיה חוק כזה כולנו נהיה תחת מעקב . שלא לדבר על כך שגם המדינה יכולה להשתמש במאגר לעשות דברים איומים נגד האזרחים שלה. אל תאמינו למה שמספרים לכם. מומחי מידע ומחשוב כבר קבעו מזמן, אין שום בעיה להנפיק תעודות זהות חדשות וחכמות שלא ניתנות לזיוף לכל האזרחים בישראל ללא הקמת מאגר מידע ביומטרי מרכזי. הריצה לחוק הזה תמוהה, מיותרת ומסוכנת. הקמת מאגר המידע מסוכנת למדינה יותר ממרבית הסעיפים בחוק ההסדרים שעמדו על סדר היום לאחרונה.
עצרו את החוק!
נפשות מתות: מאמר על הפרטה ובתי כלא פרטיים:
האגודה לזכויות האזרח:

אין תגובות: