יום שלישי, 29 באפריל 2008

מסכות: הפאשיזם לובש שחורים.


Heads 15. 1984


הפאשיזם המיליטנטי הוא שלב בהתבגרות חברתית של קהילות והוא כנראה מקביל להתגודדות של נערים בשחר התבגרותם המינית עם מרכיב הקונפורמיות, האחווה, הציות, התקפי הזעם והקנאות. ככל שהטכנולוגיה העומדת לרשותה משוכללת יותר רמת הנזק עולה.
הפאשיזם מכתיב אופנה. בתפר הזמן שבין העור לפלסטיק, הפאשיזם של תחילת המאה העשרים התעשייתית לבש שחורים, השתמש בחגורות חומות ורצועות עור מלוכסנות לחגירה ועיטור כנראה בהשראת חילות הפרשים הרומנטיים מהמאות הקודמות. אפשר למצוא את הסטייל הזה בצילומים של קבוצות מיליטנטיות. מוצרי האופנה הזאת בטאו כוח, החלטיות ומטרה. סלוואדור דאלי הספרדי היה מוקסם מהמיצג של רצועות העור הצבאיות המהודקות והעור הלבנבן שמתחת למדים.
פאנק, S&M והבי-מטאל משתמשים באופנה דומה שהתפתחה כציטוט ורטרו ובעצם מצביעים על התבגרותה של החברה האזרחית.
גם הפאשיזם האסלאמי לובש שחורים, משתמש במועל יד וצועד ברגל מתוחה וישרה. לאופנה הכוחנית המרתקת הזאת של ייצור אנשים כפריטי נשק הוא הוסיף את מסכת הפנים כביטוי מקורי ובמצעדים ובהפגנות לא רואים פרטים אלא רק מסה של בובות אנושיות מכוסות פנים עם חותמות ייצור בכתב ערבי. מלחמת המשובטים.
אם נחקור את המקורות המעשיים של המסכה הזאת אולי נגיע אל הכפייה והרעלה כמכסי פנים מול קרינה וחול בערבות אסיה ועד למסכות הנינג'ה. מסכת הפנים הזאת התפשטה כאופנה צבאית וכוחנית חדשה.
המסכה יוצרת כוח באמצעות האשליה של הסתרת האנוש בעל תכונת האחריות והלובש אותה הופך לשליחה הכוחני, למותר מאחריות ולמגויס בשירותה. הסתר פנים.

 

מלחמת החופש והדמוקרטיה נגד עורפי הראשים

 

הדמוקרטיה וחופש הפרט הושגו במאמצים רבים במאות האחרונות. הדמוקרטיה היא לא סמלי הפרלמנט וגם לא סמלי ההצבעה שאפשר לשחק איתם בכל מקום גם למראית עין, אלא רוח החופש המכבדת את בני האדם באשר הם. מי שלא ילחם על הזכות הדמוקרטית יפסיד את החופש האישי שלו. מה שנראה לנו מובן מאליו כזכויות פרט של אנשים חופשיים אינו מובן בכלל ונמצא בסכנה.

 

אני מאשים את העולם האיסלאמי והחברה האיסלאמית שהצמיחו את החיזבאללה, החמאס, הטאליבאן, אל קעידה, את ממשלת איראן, ושלוחיה וכל הממשלים הנוספים כולל הקהילות המוסלמיות במערב, התומכים ומעודדים בהסכמה שבשתיקה, בדיבור ובמעשה ממשלי רצח ודיכוי אלה.

 

אני מאשים אותם בגזענות אלימה, בבריונות, בכליאה, עינויים וחיסול של מתנגדים פוליטיים והוגי דעות, בחטיפה ורצח אכזרי למטרות הפחדה ושליטה בדעת קהל, בשוד של קהילות אזרחיות על ידי גופי ממשל משטרה וצבא, בבחירה בהחלטה מודעת בטרור כדרך קיום, בהריסת מרקמים אזרחיים של עבודה ויצירה לטובת אלימות ושוד, בנקמת דם וחיסול חשבונות ללא משפט, בכפייה דתית אלימה, באפליית נשים אלימה, ברצח נשים על רקע מיני, ברדיפה ורצח של הומוסקסואלים, במניעת חופש דיבור, כתיבה ויצירה, בדיכוי תקשורת והבעה, בדיכוי תמידי של חופש פרט, בהולכת שולל תקשורתית, ברצח עם ורצח קהילות על רקע אידיאולוגי וגזעני, בדיכוי רצחני של מיעוטים, בסחר עבדים, בגידול הברחה וסחר סמים, בהריסה ופגיעה מכוונת של אתרים ארכיאולוגיים שאינם אסלאמיים, בזיהום של מים וסביבה, בפגיעה בערכי טבע, בחינוך דתי ואידיאולוגי מובנה לשנאה והטמעת מושגי רצח, בניצול ילדים למלחמה, בלימוד ילדים להשתמש בנשק למטרות הרג, בגניבת כספי ארגונים בינלאומיים ובהונאת מוסדות בינלאומיים.

 

כדאי לשאול כל גבר אסלאמי בכל מקום בעולם את השאלות הבאות ולדרוש תשובה ברורה של כן או לא:

האם זה נכון שאתה מאמין שאישה בוגדת דינה מוות?

האם זה נכון שאתה מאמין שהומוסקסואל דינו מוות?

האם זה נכון שאתה מאמין שפגיעה בכבודך דינה מוות?

האם זה נכון שאתה מאמין שפגיעה מילולית בכבוד אימך דינה מוות?

האם זה נכון שאתה מאמין שפגיעה מילולית בכבוד אללה דינה מוות?

האם זה נכון שאתה מאמין שבת משפחה חופשייה בדעותיה ומיניותה דינה מוות?

האם זה נכון שאתה מאמין שאישה חופשייה בדעותיה ומיניותה פוגעת בך?

האם זה נכון שאתה מאמין שגבר עליון על האישה?

האם זה נכון שאתה מאמין שאונס אישה יכול להיות מוצדק?

האם זה נכון שאתה מאמין שאונס גבר יכול להיות מוצדק?

האם זה נכון שאתה מאמין שבני המערב הלבנים, יהודים או נוצרים הם השטן?

האם זה נכון שאתה מאמין שיש להשמיד את השטן בפועל?

האם זה נכון שאתה מאמין שיש הצדקה להרוג את השונה ממך באמונתו?

האם זה נכון שאתה מאמין שהגזע השחור הוא גזע נחות שאינו שווה לך?

האם זה נכון שאתה מאמין שיש לך זכות אלוהית לשלוט על אחרים?

האם זה נכון שספרו לך שיש לך כמאמין זכות אלוהית לשלוט על אחרים?

האם זה נכון שאתה מאמין שיכולה להיות הצדקה לעבדות?

האם זה נכון שאתה מאמין שחינוך ילדים להרג הוא דבר מוצדק?

האם זה נכון שאתה מאמין שמלחמה והרג כפתרון בעיות הם דבר מוצדק?

 

בתוך המשחק העולמי הגדול המיליטריזם האסלאמי המשיחי רואה את עצמו כיורש העולם. פרקי הקוראן גדושים בקריאות לנקמה והרג בכופרים כמצווה. זהו הטקסט המכונן והגנטיקה התרבותית שעליהם גדל כל תינוק מוסלמי. למרות שאפשר לפרש את הטקסט באופן מטאפורי, הטקסט מפורש כפשוטו כמצווה של הפרט להריגה פיזית על ידי מטיפים גזעניים מכורח דתם הרואים באסלאם גזע עליון.

 

בכל קהילה ישנם מטורפים ושפויים. כאשר קהילה נשלטת על ידי מטורפים משיחיים כפי שקרה בגרמניה הנאצית, וכפי שקורה היום בעולם המוסלמי היא חולה. השאלות האלה מכוונות לחשוף את רמת הנגע של הגזענות השוביניזם והרצחנות בקהילות האסלאמיות משום שהן מאפשרות לרוח אלימה זו להתקיים ומצדיקות אותה בשתיקתן.

 

לשאלות האלה אין קשר לדת, לצבע, למין וללאום. לכל מי שמתקומם מול השאלות האלה עשו דבר פשוט: ענו עליהן. אם התשובה חיובית אפילו על שאלה בודדת אתם שייכים למחנה שאינו דמוקראטי. אם התשובה שלילית על כולן כאחד אתם שייכים למחנה הדמוקראטי המסוגל לקבל את האחר ולכבד אותו. המלחמה היא בין שני מחנות אלו: בין אור החופש של הפרט, לבין החושך שירד כרעלה מורעלת על פניה של התרבות החופשית. המלחמה הזאת תקבע את הצורה בה תחיו.

 

ישראל היא סטלינגרד של העולם החופשי!

 

 

 

 


אין תגובות: